survey-results-smiley.jpg

Resultat från kundundersökning 2024

Resultat från kundundersökning 2024

Vi frågade – ni svarade

Hos Vileda Professional står kunden i centrum för allt vi gör. För att kunna betjäna våra kunder på bästa möjliga sätt ville vi få feedback direkt från hästens egen mun. Därför satte vi oss ner tillsammans med en forskningspartner som heter Siqni och skred till verket. Sammanlagt deltog över 400 kunder och partners från Norden och Baltikum och gav oss feedback om vilka ämnen och aspekter ni värdesätter allra mest och hur vi presterar inom dessa.

De mest betydelsefulla faktorerna när det kommer till Vileda Professional var; hög kvalitet, enkel användning, professionell expertis, hållbarhet och kostnadsbesparingar. Vi var ödmjuka och glada över att få veta att snittet i dessa fem kategorier var 84,2 av 100, med hög kvalitet som fick hela 89 poäng. Undersökningen innehöll också ett NPS-segment (Net Promotor Score) som gav oss ett betyg på 54 för vår nordiska och baltiska region.

Vi vill rikta ett stort tack till alla som deltog och samtidigt garantera att vi även i fortsättningen kommer göra vårt bästa för att leva upp till de höga standarder ni förväntar er av Vileda Professional.